My memori

Thursday, May 19, 2011

SYUKUR TAMBAH 1 ANGKA LAGI

Assalamualaikum...


Syukur..berpeluang lagi untukku update blog ana di diari maya ini..

Untuk memulakan coretan pada hari ini, ana  memanjatkan kesyukuran ke hadrat Allah s.w.t. kerana dengan limpah dan kurnia-Nya ana masih diberikan kesempatan untuk terus menikmati kehidupan sementara di dunia ini dan untuk terus mencari dan mempelajari ilmu Allah serta melaksanakan tugasan dan tanggugjawb ana untuk anak-anak yatim dan keluarga ana. Alhamdulillah pada hari Rabu yang lepas iaitu pada 11 Mei 2011, ana menyambut hari ulang tahun kelahiran ana. Semoga ana lebih matang dalam kehidupan dan membuat keputusan dalam sebarang tindakan yang bakal ana ambil.

Pada kesempatan ini ana ingin merakamkan setinggi-tinggi terima kasih kepada rakan serumah ana yang bagi kek dan mengadakan jamuan makan-makan di kuarters meraikan hari yang  bersejarah ini, rakan-rakan sekerja, anak-anak yatim, kkawan sekolah serta sahabat ana di teratak facebook yang banyak mendoakan ana..semoga kalian juga mendapat yang terbaik dan dirahmati ALLAH S.W.T.

Kepada adik ana yang bongsu..tempat ana selalu kongsi masalah dan luahan hati-terima kasih kerana seringkali bagi semangat kat akak ya dik.. - doakan kejayaan dan kehidupan akak dunia dan akhirat. Terima kasih atas segala kasih sayang, sokongan dan dorongan yang diberikan. Kepada  kakak angkat ana  di Perak..terima kasih atas pemberianmu dan semangat yang akak bagi kat adik ni.. - terima kasih atas keprihatinan kalian dan semoga kalian sukses dalam apa jua bidang yang diceburi.

Hehe..macam bagi ucapan lepas terima anugerah lak.. Sebenarnya itu adalah doa ana buat mereka yang dekat di hati ana.

Bulan Mei ni memang meriah dengan sambutan harijadi rakan-rakan dan adik ana yang bongsu dimana harijadinya cuma 11 hari melewati tarikh hari lahir ana.

Apa pun, ana akan menjadikan peningkatan usia ana ini sebagai pengukur kematangan ana sendiri.

Syukran semua..Semoga Allah sentiasa memberi dan meluaskan rezeki dan merahmati kalian KITA dan menjadikan KITA seorang yang sentiasa MENSYUKURI PemberianNYA.

No comments:

Post a Comment